Emelie

Love the life you live - live the life you love

Half of my heart

Kategori:

Idag blir det flytt. Jippie! Som jag har längtat efter den här dagen. Och det är så förbaskat kul att flytta så det går ju inte att beskriva. Var så pass duktig så jag lyckades bli klar med allt i lägenheten på frösön idag.

 

Ska klippa mig idag också. Jag har beslutsångest, det är skönt med förändring, det har jag känt nu med min nya färg, men det är inte tillräckligt med förändring. Så frågan är om jag ska klippa lugg eller ej. Jag vill det verkligen men tänker mer praktiskt. Att inte hela håret går att sätta upp då vill säga. Men jag tror faktiskt att jag kommer att göra det ändå. Känner mig så sugen så jag inte orkar tänka praktiskt. Jag ska bli snygg! Så det känns som att det är 80 % chans att jag klipper lugg idag.

 

Bröllopet var trevligt igår. Synd att det var så kallt bara. Men det var som sagt trevligt ändå.

 

Känns dumt att jag ska jobba på lördag förövrigt, ska försöka bli av med det men när det är yran är det ju svårt. Men jag håller tummarna, för det kan nog bli lite jobbigt att jobba nu på lördag och sen även nästa helg. Då känns som vilan så otroligt avlägsen. Sen vill man ju gärna komma igång med grillningen nån gång också så jag ska om inte annat försöka jobba lite tidigare så jag inte slutar så sent som 18.

 

Har också två avsnitt av True blood att se fram emot. Och ja livet leker på rätt bra om man bortser från allt jobb.


I övrigt så är John Mayer sjukt bra att lyssna på när man ska packa och sånt. Älskar battle studies.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: