Emelie

Love the life you live - live the life you love

Fembot

Kategori:

Jag sov så jävla bra inatt, till typ kvart över nio. Det känns bra att det går i rätt riktning och jag hoppas att det håller i sig men det lär det göra eftersom jag har börjat träna igen.

 

Kollade på Shutter Island igår. Den va faktiskt riktigt bra, hade inga riktiga förväntningar av den så det va nice. Sjukt cool film.

 

Tränade också efter jobbet. Det gick mycket lättare än vad jag trodde eftersom jag har haft ett uppehåll. Men det verkar som att min grundkondition inte är helt fy och skam. Har ju gjort ett träningsschema för hela sommaren nu, det går så himla mycket lättare om man vet vad man ska göra och sen ser alla träningspass man genomfört. Så det känns bra. Sen har jag gjort det lite mildare den här gången också så jag inte blir less för fort. Det är många promenader och sånt som står på schemat men det är bra det med.

 

Idag blir det dock ingen träning eftersom jag börjar 12 och slutar 20,40 och sen vill jag hem och sova. Men sen blir det någon typ av motion varje dag i en vecka så det kommer nog att funka bra.

 

Aja, det va väl allt för denna dag. Toodles.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: