Emelie

Love the life you live - live the life you love

Eclipse

Kategori:

Eclipse var riktigt bra. Mycket bättre än tidigare två så jag är nöjd.

 

Imorgon ska jag och Malin käka middag och sen kanske dra ut. Jag har inte varit ut sen i julas. Känns som att det är dags nu. Om inte annat ska några från min gamla klass grilla och så så då kan jag säkerligen följa med dom.

 

Annars händer inte mycket. Har misslyckats lite med LCHF men från och med idag kör vi på. Har gjort matlista för tre veckor framåt så då kanske det är lite lättare. Tycker det är så svårt att komma på vad man ska äta annars. Men nu så. Mums!

 

Provade mig på en epilator igår. Jag trodde aldrig att jag skulle klara av mer än pyttelite åt gången men hör och häpna jag klarade ena benet. Det andra vaxade jag dagen innan. Är så less på att raka benen så jag tog tjuren vid hornen och åtgärdade problemet. Sjukt nöjd är jag att jag klarade göra det mot mig själv. Det gjorde väl lite ont, men inte alls så ont som jag tänkt mig. Vaxa var värre än epilatorn.

 

Träningen går det inte alls med. Men jag har inte mått helt bra på en vecka nu så träna är inte det första man vill. Sen är det svårt att komma iväg när man är så trött så man knappt klarar nåt. Men nu kommer jag ha sovmorgon varje dag i en veckas tid så det ska nog gå bra när jag fått vila upp mig lite.

Getingarna är också borta nu förövrigt.

 

Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: