Emelie

Love the life you live - live the life you love

Ceasar

Kategori:

Idag ska jag kolla på lägenhet, en bostadsrätt! Den är jättefin och billig och jag håller tummarna för lånelöfte och hela baletten så jag kan få den. Badrummet är helt amazing.

 

LCHF går bra nu, det är så förbannat gott så det känns som att jag aldrig vill äta nåt annat igen, eller jo, jag vill äta pizza och pommes igen. Men annars saknar jag inget J

 

Igår va jag och bror hos mamma och käkade ceasarsallad. Så gott så jag tror jag avlider. Helt klart bland det godaste som finns och det blir mycket ceacarsallad nu när jag käkar LCHF. Sen drog jag och bror på Shrek, den va helt okej men det är svårt att uppskatta när vi såg den på svenska. Men den va rolig och jag skrattade flera gånger.

 

Idag äre jobb sen blire kolla lägenhet sen ska jag göra fisk och romsås till middag. Känns skönt att man äter så gott så man längtar till varje måltid. Jag förstår verkligen varför det kallas njutningsmetoden.

 

Aja, det va allt för idag. Håll tummarna för lånelöfte och lägenhet! Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: