Emelie

Love the life you live - live the life you love

Barracuda

Kategori:

Igår var de lite svårt att somna eftersom jag var så uppe i varv men det gick ändå efter ett tag. Är relativt pigg idag och vaknade inte en enda gång inatt så nu kan jag nog snart släppa det hela med att skriva om mina sömnsvårigheter varje dag.

 

Tänkte köra igång med LCHF igen på måndag! Kollade i min kokbok igår och började genast komma ihåg hur himla gott det är, så det kommer nog gå bra. Speciellt nu när jag inte har någon annan att anpassa mig efter. Så det kommer säkert att gå bra den här gången.

 

Imorgon ska jag och Emelie åka till stugan och grilla och ta det allmänt chill. Ska faktiskt bli riktigt nice och jag kan inte förklara hur mycket jag har längtat efter en dag i stugan. Precis vad jag behöver.

 

Ska hämta bilen och nycklar ikväll sen ska jag ta med mig bror ut på en liten tur eftersom både han och jag behöver handla lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: