Emelie

Love the life you live - live the life you love

monsters

Kategori:

Idag är det röd dag, jag är ledig både idag och imorrn och det är skönt som bara den. Sen jobbar jag fredag lördag, ledig söndag sen ska jag gå nu-utbildning i två veckor. Känns segt men vad har jag för val.

Ikväll vankas mys med Emelie, vi tänkte kika på en massa snyftarfilmer, äta oss feta, snacka skit och bara må gott. Sånt man gör alldeles för sällan helt enkelt.

Annars så gör jag inte mycket annat än att jobba mest hela tiden. LCHF och träning står som nyårslöften och jag ska bli en mycket mer fit Emelie. Körde ju på rätt bra i höstas men sen slappade man två veckor va tanken och då var det svårt att komma igång igen, men nu ska jag försöka köra 100% igen. Med maten har det gått bra de två dagar jag har kört iaf. Sen är det självklart så att när det är helg så äter jag vad jag vill, annars har man ju inget att se fram emot i matväg. Hihi.

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe, hoppa in i duschen, åka ner på stan, tvätta osv osv. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: