Emelie

Love the life you live - live the life you love

Hearing damage

Kategori:

Ibland blir jag dålig på att skriva blogg. Men det har i enkom att göra med att jag inte sitter vid datorn mer än nödvändigt ibland. Och när jag väl sitter så kan jag ibland bara göra det jag ska och sedan stänga av. Förmodligen har det att göra med att jag är extremt trött nuförtiden och därför sover väldigt mycket vilket gör att jag förlorar typ 1-2 timmar vaken tid per dag, men jag hoppas på en bättring snart. Ska banne mig skärpa till mig med mat och träning snart så kanske min pigghet kommer tillbaka!


I helgen ska jag jobba. Är ledig imorgon och då ska jag göra något som jag inte hade hört talas om förrns några veckor sen, nämligen permanent ögonfransböjning. Det ingår färgning också så det ska bli riktigt intressant att se om det blir bra och om det märks nån skillnad överhuvudtaget. Men det skulle ju va så himla skönt att inte behöva böja ögonfransarna på morgonen.


Annars så ska jag på bio med Emelie ikväll. Vi ska se Snabba Cash. Vet inte vad jag har för uppfattning om den egentligen. Men jag hoppas att den är bra, om inte annat är det alltid trevligt att gå på bio ändå. Sen imorgon blir det som sagt ögonfransböjning, sen ska jag försöka bara rå om mig själv och käka hos morsan på kvällen. På lördag börjar jag 6 och sen blir det Robinson-finalen tillsammans med Anna och en hel del kinamat. Kommer bli en skön helg trots att jag jobbar känns det som. Lite ensamt utan Mr. X men det går det med.


Det va allt för den här gången. Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: