Emelie

Love the life you live - live the life you love

Blä

Kategori:

Det borde va olagligt att vara uppe så här tidigt på en lördag, men man måste ju jobba helg ibland också.

Igår va jag och böjde ögonfransarna, dock så funkade det inte särskilt bra, men det kan säkert ha att göra med att mina ögonfransar inte vill göra som jag vill. Men dom är ju lite mörkare av färgningen i alla fall så det va inte a total waste. Bara lite.

Efter drog jag och Emelie på Törners och fikade, vi va ju på snabba cash i torsdags också, men det va ingen höjdare, vilken dryg film. Typiskt ”The beach-syndrom”, börjar bra men sen flippar allt ur helt totalt. Men nu har jag sett den i alla fall. Sen blev det en vända på staden och vi kom fram till att vi nu har blivit gamla.

Idag är det jobb och chill med Anna som står på agendan. Kanske blir lite häng med Emelie också, men vi får se. Vi skulle egentligen träna efter jobbet men jag känner att jag förmodligen kommer dö av trötthet om jag gör det. Har dessutom ont i halsen. Men vi får se hur det blir.

Ser i alla fall fram emot både kinamat och Robinson-finalen med Anna ikväll.

Det va väl allt jag hade att säga, ville mest upplysa om allt som har varit under mina förväntningar de senaste dagarna så ni inte går å böjer ögonfransar och spenderar pengar på Snabba Cash. Hihi. Peace

"Östersund sucks without you"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: