Emelie

Love the life you live - live the life you love

wtf

Kategori:

Jag är så jävla trött på det här nu. Och jag har nu insett att jag förmodligen kommer att få må så här pissigt förevigt, eller i alla fall fram tills i juni när mitt vik tar slut och fängelset är över.

Pratade med sjukvårdsupplysningen imorse. Ja, det är uberviktigt att jag äter lite och ofta på regelbundna tider. "Du måste prata med din chef så ni kan lösa så det är möjligt". Okej tänker jag, jag kommer aldrig kunna äta på regelbundna tider om jag inte 1. får samma schema varje dag, kommer det ske snart? Nej skulle inte tro det. eller 2 stanna hemma och äta på regelbundna tider. Får jag det? Nej det får jag inte. Jag kommer gå in i väggen snart och det vet jag.

Det är inte normalt att ha ont i magen i mer än en vecka, det är inte normalt att gråta 5 gånger inom loppet av 12 timmar. Varför händer allt detta då? Jo, på grund av mitt jobb. Jag önskar jag kunde sluta, men äta bör man annars dör man. För att äta måste man jobba och tjäna pengar.

Och ja jag älskar mitt liv så mycket just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: