Emelie

Love the life you live - live the life you love

Nu går vi mot ljusare och gladare tider

Kategori:

Äntligen åh äntligen är min mage på bättringsvägen. Att äta mandel hyfsat konstant i två dagar verkar ha gjort susen. Den är fortfarande ond såklart, men det är inte ens i närheten av vad det va förut. Skönt som fan i alla fall. Och jag ser faktiskt en utväg på mitt lidande.

 

Ringde nyss hem för att prata med min bror och då får jag höra av pappa att han är på kalas för det är 100-dagars idag. Då längtade jag genast tillbaka till de goda gymnasietiderna som jag aldrig kommer att få se igen. För jag har nu blivit vuxen. I själen är jag en vuxen människa.

 

Nu till helt andra saker. Imorgon åker jag och Anna till Sundsvall. Ska bli sjukt nice med lite shopping. Jag har inte varit på en riktig shoppingrunda sedan typ december? Längesen i alla fall så det blir kul. Sen fyller min ömma mor år imorgon också. Grattis morsan! Ska dit och fira när jag kommer hem från vår lilla resa. Ska också gå helt crazy på bokrean planerar jag.

 

Annars blir det jobb på fredag igen och sen vankas det nog bio någon kväll i helgen. I övrigt ska jag bara ligga och ta det jättelugnt och kurera min mage och stress. Kanske måste jag göra nåt åt mitt True Blood abstinens också. Sen jag köpte boxen så har det varit något jag har längtat till väldigt mycket. Alltså längta tills när jag kommer hem till odensala och får kolla på ett avsnitt eller två. Jag gillare!

 

Jaja, Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: