Emelie

Love the life you live - live the life you love

fucking magkatarr

Kategori:

Det verkar som att jag håller på att gå in i väggen helt totalt, det känns inge kul alls. Jag är bara 19 år, då ska man ha kul, inte stressa så man får magkatarr för att det är kroppens enda sätt att säga till en att det är dags att ta det lugnare.

Haft konstant ont i magen sen i måndags, jobbade halva dagar både måndag och tisdag, resten har jag varit hemma. Och än idag, mår jag skit. Om inte värre. Jag har ätit kanske en fjärdedel av vad jag brukar den senaste veckan. Trodde det skulle bli bättre om jag bara låg hemma och tog det lugnt vilket det förmodligen också hade, om jag verkligen hade tagit det lugnt, utan att tänka på att laga mat eller att jag borde jobba så jag får pengar, osv osv.

Dock så tror jag att jag har insett att jag inte kan jobba imorrn. Det går inte. Jag ligger just nu och gråter, varför vet jag knappt. Eller ja, jag vet att det är för att jag mår dåligt, jag är stressad, trots att jag inte har mycket att göra idag. Men jag är ändå stressad.

Fan det här är inge roligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: