Emelie

Love the life you live - live the life you love

excuse my mood

Kategori:

Vad ska man göra? Ja jag vet då inte. Har suttit och studerat vårdguiden i desperata försök till att fatta varför jag mår så här. Eller kanske varför jag fortfarande mår så här. Ingen förbättring. Eller jo nu ljög jag. Jag har lite lättare för att äta. Men jag äter fortfarande väldigt lite. Jag vill äta mycket. Men det går bara inte. Kan vara svinhungrig sen äter jag och sen vill jag inte ha nå mer. Jag hatar helt enkelt det här.

 

Värst av allt är att mitt humör går ner för varje dag. Förra veckan var jag säker på att det va magkatarr, nu börjar jag fundera på depression och annat eftersom jag mår så dåligt. Och jag vet inte vem jag ska prata med eftersom det känns som att ingen förstår vilket gör att allt känns ännu värre. Varför? Jo för att ingen tar mig på allvar verkar det som. Svårt för vissa att förstå kanske men jag är stressad som bara fan. Jag har inte haft en drömlös natt sen sundsvall brann och jag hatar mitt jobb. Ja, det resulterar i en jävla stress.

 

Det här är förmodligen världens mest deppiga blogg just nu. Men det är väl bara här jag kan skriva vad jag egentligen känner och det är så att min blogg speglar mitt humör. End of story.

 

Försöker pigga upp mig själv genom att kolla på utbildningar och så. Men även det väcker stress. Försöker kolla på lägenheter. Nej nej, också det ger mig stress. Det enda som hjälper är att jag ligger hemma och är sjuk. Men efter några dagar hemma förra veckan startade också det en jävla stress. Slutsatsen är att jag blir stressad av allt i mitt liv just nu. Allt förutom Mr.X som förmodligen är det enda i mitt liv just nu som gör att jag inte vill skjuta skallen av mig och ge upp.

 

Ska i alla fall ringa sjukvårdsupplysningen ikväll eller imorrn. För så här kan jag inte ha det mer för då kommer det sluta illa. Det vet jag.

 

Det va allt för denna deppiga dag. Toodles.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: