Emelie

Love the life you live - live the life you love

Bittert

Kategori:

Nu måste jag bara klaga lite till. Har utan tvekan varit den absolut värsta och längsta natten i mitt liv. Grannarna hade fest till halv fem. Jag började jobba 6. Sov drygt en och en halv timme, maximalt två timmar. Detta gynnade inte min stress.


Det hade dock börjat bli bättre, tänk vad lite blommor kan göra, inte i magen men i mitt humör och mitt lugn iaf. Men sen blev det värre inatt när jag inte sov ett jävla skit för att grannarna är helt totalt cp i huvudet och sen kommer jag till jobbet och vad ser jag. Jo men va härligt det är 350 frågor i kö. Men men. Jag ska härda ut så får jag sova efter jobbet.


Nu har jag klagat klart.

Kommentarer

  • lukes säger:

    dagens fråga: Vilken är din favoritserie? :)

    2010-02-21 | 08:30:20
    Bloggadress: http://lukes.devote.se

Kommentera inlägget här: