Emelie

Love the life you live - live the life you love

The cove

Kategori: Random

Sen sist har det hänt rätt mycket, men inget som egentligen är spännande känns det som.

Det var en supertrevlig kväll i lördags. Jag är glad att jag fick min avskedsfest och extra glad att Anna kom och överraskade! :)

Annars hade både parasiter härjat i min mage, halsont är ett faktum och jag har hunnit flytta ut ur lägenheten. Helt otroligt att jag hann med allt. Var tveksam där ett tag igår men det går banne mig bara man vill!

Imorgon kommer Anita hit. Det ska bli väldigt spännande att träffa henne äntligen och se vem det är som döljer sig bakom alla mail. Sen på lördag styr vi kosan mot Hovden. Det kommer bli awesome!

Igår va jag och Mclovin ute och käkade på brunkullan. Det var väldigt trevligt och ypperlig mat som vanligt. Sen åkte jag hem till mamma som nu alltså är mitt hem dom kommande dagarna och sen efter mycket hostande och slötittande på tv så somnade jag. Vaknade imorse klockan fem med så ont i halsen och i näsan(!) så jag klev upp för att hänga med mamma lite innan hon for till jobbet. Och jag har inte somnat om heller. Så jag kommer förmodligen sova som en prinsessa ikväll. Stor fördel eftersom jag ska hämta Anita på tåget vid sju imorgon.

Idag händer det en del. Först ska jag åka och hämta grejerna i kylen och frysen i lägenheten eftersom jag glömde det igår. Sen ska jag göra diverse ärenden på stan, sen ska jag hämta mamma och vi ska hälsa på först gammelmormor sen gammelfarmor. Därefter blir det middag hos mamma och sen planerar jag och mclovin att gå på relaxen på badet.

Såg också The Cove nyss. Gripande dokumentär som alla borde se.

Toodles!


En ung dam på sin 17-års dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: