Emelie

Love the life you live - live the life you love

Supermassive Black Hole

Kategori: Norge

Idag har jag jobbat i en stollift som heter vestheisen. Det var inge vidare kul. Arga danskar, stormbyar och bara allmänt struligt. Men imorgon har jag i alla fall sovmorgon. Och ikväll ska vi äta god mat. Ska bli så gott med riktigt kött.


Känns inte som nyårsafton, men alla dagar här känns exakt likadana bara att man märker att det är mer folk exempelvis idag. Sen märktes det inatt när det smälldes raketer här utanför till halv tre. Så det blir inte mycket sömn nuförtiden.


Men det blir en tidig kväll idag i alla fall. Skulle inte tro att jag blir uppe till tolvslaget, men det gör mig inte så mycket.


2010 har gått väldigt fort och det har hänt väldigt mycket, men samtidigt har det inte hänt mycket alls. Några större händelser i mitt liv har dock skett. Jag har köpt lägenhet, jag har flyttat till Norge, jag har fått fast jobb osv.


Det var allt jag kunde komma på att skriva just nu. Är så trött så hjärnan funkar knappt. Gott nytt år!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: