Emelie

Love the life you live - live the life you love

Storm

Kategori: Norge

Vaknade av att det typ är storm här. Brukar tydligen vara så på nätterna men då har jag inte hört nåt, men nu låter det som att huset ska rasa ner i alla fall. Det innebär att det förmodligen inte blir nån längdskidåkning eller bräda idag. När man bor så här så kan man vara kräsen har jag hört. Att det kommer vara så många bra dagar att man kan välja dom istället för att åka när det är -15 och blåser i 10 m/s typ.


Så idag blir det lugnt. Sticka vantar, kolla på film, ligga under täcket i pyjamas så länge som möjligt och handla så småningom. Grannarna vill gå ut ikväll. Jag vill kolla på robinson, men vi får se. Jag kanske följer med och tar en öl eller nåt. Men en lugn hemmakväll är inte fel det heller.


Nu ska jag krypa tillbaka under täcket, avnjuta en kopp kaffe, sticka och kolla på tjejen som föll överbord. Toodles.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: