Emelie

Love the life you live - live the life you love

Robinson

Kategori: Norge

Nu har jag kollat på Robinson och Rebecca och fiona. Skönt att ha det avklarat. I veckan kommer det dock bli skönt för då kommer jag inte behöva kolla på play. Då kan jag kolla på både bonde och robinson på tv! Vilken lyx. Så det blir mys att kolla dom sista avsnitten av bonde på tvn istället för en 10 tums dator.

Nu ska jag nog klä på mig och gå och handla. Sen ska jag diska och kolla på true blood. Längdskidorna får nog stå tills senare under dagen eller tills imorgon. Det beror på hur kallt det är ute, men det ska va runt -10 så vi får se.


Världens bästa mamma ska skicka ett paket till mig så småningom. Det känns bra. Jag vill ha messmör, godis och lite sånt. Godis existerar typ inte här. Eller jo, gott och blandat för 35 spänn. Och tråkig mjölkchoklad för samma summa. Inte värt det. Då kan hellre mamma få skicka lite gott :)


Nu ska jag röra på mig. Ciao!

Grekland

Kommentarer


Kommentera inlägget här: