Emelie

Love the life you live - live the life you love

Private space

Kategori: Norge

Jag hade kunnat göra mycket för att få lite egentid nu. Jag är inte bra på att bo med folk, det har jag aldrig varit, men nu är det dock värre, när man ska göra allt tillsammans, osv osv, man kan liksom inte bara få göra det man vill. Just nu vill jag ta en sovmorgon, men det kan jag inte för jag ska jobba. Jag är ledig på måndag-tisdag. Men jag ser knappt fram emot ledigheten eftersom det innebär ännu mindre egentid. På jobbet är man i alla fall hyfsat ensam i heisbua.


Känns jobbigt i alla fall. Insomnia hade jag inatt också. Vaknade tre inatt och kunde inte somna om förrens halv sex. Så jag är snusugen som bara fan, så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna och bara allmänt irriterad och less på allt och alla. Mest irriterad är jag på snusbristen och bristen på egentid.


Nu jobb. Hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: