Emelie

Love the life you live - live the life you love

Onsdag

Kategori: Norge

Idag har jag jobbat. Det har gått bra och det var riktigt lugnt. Jag satt och kollade på Six feet under i 5 av 6 timmar. Helt okej faktiskt. Jag är glad att jag har laddat upp med rejält med serier och filmer. Känns som att det kommer komma till användning framöver. Men det är skönt.


Idag fick vi veta att det är en ändring i schemat. Eftersom det är en tjej som har hoppat av att hon ska jobba här så blev det så att vi andra får dela på hennes tid och jobba sex dagar och vara ledig två istället för att vara ledig tre som det var sagt från början. Men det gör mig ingenting eftersom jag är här för att tjäna pengar. Så det blir helt enkelt bara mer pengar och det gillar jag!


Just nu sitter jag och Anita och kollar på Änglagård-Andra sommaren. Sen blir det varm choklad med vispgrädde och Bonde. Idag är det val för alla bönder. Ska bli väldigt spännande. Skönt att vi har fyran också så vi kan se det också. Så kan jag kolla på Robinson imorgon också. Det känns bra.


När vi har kommit in lite mer i rutin här i Hovden så drar träningen igång. Just nu är man för ovan vilket betyder att man är så pass trött att man vill sova från klockan fem på kvällen. Men man vänjer sig nog snart. Känns redan som att man vant sig lite smått.


Nu ska jag sticka ett par lovikavantar och fortsätta kolla på änglagård. Toodles.


Bild från när jag gick till jobbet igår kallt. Vi bor för övrigt i tropikerna...

Kommentarer

  • Mamsen! säger:

    Underbara vackra du!!!

    2010-12-16 | 07:44:00

Kommentera inlägget här: