Emelie

Love the life you live - live the life you love

Mjau

Kategori: Norge

Sådärja. Nu har jag packat upp och gjort mig i ordning. Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir väl kanske att slumra framför nån film eller några avsnitt av vänner. Klev ju upp halv sju imorse eftersom moffa och bror åkte då. Så jag kan säga att jag är en aningen trött nu. Men det ska nog ordna upp sig med antingen en nap eller en väldigt tidig kväll.


Jag har skrivit ner antalet dagar det är kvar tills jag åker hem för varje dag i min kommande almanacka nu iaf. 150 dagar ungefär. Det är jättelänge, men samtidigt är det inte det. Och jag måste bara vänja mig lite, sen kommer jag förmodligen inte tänka lika mycket på hur länge kvar det är tills jag får träffa mina nära och kära. Det kommer säkert gå mycket lättare också när man vant sig och har börjat jobba.


Nu ska jag äta lite. Bilder på lägenheten lägger jag som sagt upp senare när det ser lite bättre ut här. Toodles

Kommentarer


Kommentera inlägget här: