Emelie

Love the life you live - live the life you love

Lucia

Kategori: Norge

Idag är det lucia och jag vill jättegärna ha lussebullar. Buhuuuu. Det går förmodligen att baka, men det känns som lite väl jobbigt projekt eftersom ugnen ryker när den är uppe i 120 grader.


Igår var jag ledig. Det var superduperskönt. Jag började dagen med att kolla på Eclipse, inte sett den sen den gick på bio och den var bra mycket bättre än jag kunde minnas. Efter det skulle jag ut och åka längdskidor, men precis när jag skulle ut kom Lina och frågade om jag ville med och åka bräda. Eftersom det var blå, himmel, strålande sol och några minus kändes det som ett erbjudande man inte kunde tacka nej till. Ångrade mig dock efter första åket då det var som att åka skridskor fast med en bräda. Inte roligt. Så det blev ett åk. Men det var fint väder iaf.


Idag ska jag ta det sjukt lugnt. Kanske blir en tur med längskidor, sen ska jag på affärn en sväng. Men i övrigt ska jag ta det lugnt. Man är helt slut här hela tiden. Inatt sov jag 12 timmar. Jag somnade alltså 19:40 igår. Jag försökte hålla mig vaken längre men det gick inte. Så det var skönt att få sova 12 timmar iaf.


Nu ska jag äta frukost och gosa ner mig i soffan under täcket och kolla på true blood och virka. Later.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

    2010-12-13 | 16:09:00
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: