Emelie

Love the life you live - live the life you love

Let it snow

Kategori: Norge

Idag är jag ledig igen, och idag ska jag faktiskt göra nåt. Först planerar jag att baka Leilas cinnamon choclate chip cookies, dock så måste jag handla lite till det först. Men lite julmys med kakor blir det i alla fall. Hoppas bara att ugnen vill göra som jag vill.


Sen ska jag träna i eftermiddag. Blir en sväng till gymmet. Så nu ska jag komma igång med träningen hoppas jag och bränna bort det kilo godis jag ätit sen mamma skickade det för en och en halv vecka sen. Så nu ska det bort.


Igår blev det inte inception. Vi kollade på My sisters keeper istället. Sen blev det sängen och att kolla på film tills jag somnade. Mycket trevligt bortsätt från att man får ont i varenda kroppsdel av den nedrans soffan vi har. Det går att sitta skönt i typ två minuter sen måste man byta position för att inte få ont för gott. Ont i ryggen får man oavsett hur man sitter. Men men.


Nu ska jag springa till affärn och få lite gjort! Later!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: