Emelie

Love the life you live - live the life you love

Kiwi

Kategori: Norge

Nu känns det lite bättre. Har kollat möjligheterna för att ta sig från Hovden till Östersund och det ser bra ut. Så någon gång efter nyår åker jag hem på besök. Om jag får ledigt vill säga.

Nu har jag nyss kollat på Så mycket bättre och Rebecca och Fiona på tv4 och svtplay. Tur att det finns playkanaler. Mest viktigt att se är såklart bonde och robinson. Det kan man ju inte missa nu när det är så lite kvar. Så det är bra att internet funkar bra.
Nu ska jag kliva upp, klä på mig, borsta bissingarna, packa upp och sen ska jag och Anita ut på sightseeing. Förhoppningsvis hittar vi mataffärn och förhoppningsvis har dom öppet. Vi behöver smör och mjölk som mest akut. Smör till mackor och stekning av mat, och mjölk måste jag ha till mitt kaffe. Drack nyss en kopp svart och det var svårt att få ner vill jag lova. Så mjölk till kaffet måste jag ju ha!
Jag lovar att jag lägger upp bilder på lägenheten inom kort. Förmodligen under dagen, när vi har packat upp och det är lite mer ordning här.
Verkar som att jag kommer blogga flera gånger om dagen framöver, men det är för att jag vill att alla ska veta hur jag har det såklart! Nu fixa allt. Later.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: