Emelie

Love the life you live - live the life you love

Ink me

Kategori: Norge

Idag tog jag dagen hemma. Kände att jag behövde vara för mig själv idag och det behövdes verkligen. Jag har kollat på film hela dagen. Började med robinson imorse. Helt rätt att Erik vann, jag har hållt på han sen början. Sen kollade jag på Julie & Julia, sen kollade jag på Grinchen. Väldigt mysig dag helt enkelt.


Sen städade jag lite smått och fixade med käk. Pestopasta och stekt kassler. Fy satan vad gott det var. Pesto.. MMMM! Till middagen kollade jag och min roomate på Eclipse.


I övrigt så vill jag få fixat en tatueringstid tills när jag kommer hem. Skulle va snällt om exempelvis mamma kanske kan göra det så småningom?


Jag gick ju med i undersökningssidor igår, två stycken. Från den ena sidan har jag redan fått göra två undersökningar. Det bådar gott! Den andra sidan får man sen ut det man tjänar in i checkar på något av följande: Stadium, Sf bio, Mcdonalds, cdon, coop. Sjukt najs ju. Jag tänker ta mina på coop tror jag.


Nu ska jag fortsätta vänta på att Bonde söker fru ska börja. Bondemys blir det med varm choklad med vispgrädde och godis.
Toodles.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: