Emelie

Love the life you live - live the life you love

Frozen

Kategori: Norge

Idag är jag ledig igen. Men imorgon får jag äntligen jobba. Det är nästan obeskrivligt vad trist man kan ha det när man är ledig här. Dock så blir det roligare att vara ledig sen när det har kommit mer snö för då är det kul att åka bräda, vilket det inte är nu samt att det då finns mer längdskidsspår öppna.


Aja. Idag ska jag typ ta det lugnt. Sen ska jag ut och åka skidor senare tror jag. Längd alltså. Funderat på det många dagar men det har inte blivit av än. Bara en gång, i fredags. Men jag får ta tag i det. Det beror på hur kallt det är också. Igår var det för kallt. Får se var temperaturen ligger runt idag.


Igår kollade jag och Anita på Frozen. En film som alla som jobbar här sagt att vi måste se eftersom det är en film som alla som jobbar i lift måste se typ. Sämsta filmen jag någonsin har sett. Det var förvisso kul eftersom man kunde skratta åt den, men ändå den dåligaste filmen jag sett. En sån som man blir irriterad på för att den är så b.


Nu ska jag gå och göra mig en kopp kaffe sen ska jag krypa ner under täcket igen och kolla på nån film eller nåt. Later.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: