Emelie

Love the life you live - live the life you love

Fri

Kategori: Norge

Idag hade jag min första arbetsdag. Först gick det väldigt sakta. Inge folk i backen så jag å min kollega satt och kollade på 2½ men. Han kom som tur var med förberedd än mig då jag bara hade med mig en resebok om sydostasien som inte direkt är nåt man sitter och läser en längre stund. Det har varit jättemycket folk och väldigt mycket småbarn så det har inte varit en lugn stund känns det som.


Vi har fått igång så vi kan kolla på tv-kanaler nu vilket är så obeskrivligt skönt. Vi har tre svenska kanaler, ettan, tvåan och fyran. Så nu får vi äntligen kolla på bonde söker fru på riktigt vis. Även robinson. Kanske lite halv åtta hos mig. Massa naturdokumentärer på tvåan också såklart. Det är bra utbud med massvis av kanaler. Vi har både disney channel och animal planet. De två kanaler jag har saknat där hemma och funderat på att skaffa.


Jag är helt slut så jag orkar inte skriva mer nu. Skriver mer imorrn när jag är ledig och utvilad istället. Nu kolla nån film och sussa. Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: