Emelie

Love the life you live - live the life you love

Fjelltrekk

Kategori: Norge

Idag har jag jobbat som vanligt. Började halv elva dock så det var skönt med lite sovmorgon. Det var -30 grader idag också så det var inte så mycket folk. Jag satt i fjelltrekk som är en lift som ligger uppe vid toppen som man måste ta för att komma över till andra sidan av berget. Så det var skönt.


Sen dess har det inte hänt mycket. Jag och Anita har kollat på True Blood och ätit rester. Jag har broderat lite också. Och nu är vi lediga i två dagar. Skönt.


Anita är sjuk och jag lär väl också bli det nu. Har lite ont i halsen så jag antar att jag är dömd till att bli sjuk. Så det blir två lugna lediga dagar som kommer att spenderas mestadels i soffan och sängen.


Skriver om julmiddagen vi hade imorgon. Nu ska jag borsta tänderna sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på nån film. Toodles.


Jag bjuder på den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: