Emelie

Love the life you live - live the life you love

Finally

Kategori: Norge

Idag har jag jobbat. Var i tusseland idag också så nu har jag börjat se lite av andra säsongen av Six Feet Under. Det var iaf en riktigt skön och lugn dag. Det var en liten tjej som seriöst var den sötaste ungen jag någonsin sett. Hon var i skidskolan, inte för att hon behövde det men ändå. Hon behövde hjälp när hon skulle på liften men i övrigt var hon helt grym på att åka. Enda anledningen till att hon behövde hjälp med liften var för att hennes händer var för små för att kunna ta liften samt att hon var så kort så hon nådde knappt upp. Hon var max fyra år. Helt sjukt gulligt!

 

Six feet under blir i alla fall bättre och bättre. Större delen av första säsongen tyckte jag var ganska seg, men nu är det riktigt bra. Spännande. Undrar vad jag ska kolla på när jag jobbar när jag är klar med alla säsonger. Som tur är så är ju avsnitten en timme lång så det blir inte så många avsnitt per dag. Typ tre avsnitt och en film känns lagom.

 

 

Ikväll ska jag bara ta det så lugnt som bara möjligt, kolla på robinson ska jag göra.

 

 

Har ätit godis idag på jobbet också. Tack snälla mamma, det var godis i precis min smak! Fast det är ett kilo kvar så du behöver inte oroa dig för att det tar slut snart. Jag ska snåla riktigt rejält!

 

Nu ska jag iaf reda ut mitt toviga hår och gråta lite av smärtan, sen ska jag ta en dusch, därefter blir det tisdagsmys med robinson. Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: