Emelie

Love the life you live - live the life you love

Who says

Kategori:

Jag har varit under jorden några dagar. Mått väldigt konstigt, men nu är jag back in business.

 

Idag var jag på lungröntgen. Det var väldigt konstigt på nåt vis. Kom dit, hon bad mig gå in i en hytt och byta till sjukhusskjorta, vilket jag gjorde. Sen gick jag tillbaka och frågade vad jag skulle göra härnäst. Då sa hon att jag kunde sätta mig och vänta i hytten. Så i den lilla hytten fick jag minsann sitta och vänta i, 40 minuter. Det var ju trevligt.. I väntrummet finns det i alla fall tidningar. Men men. Rulla tumme i en liten hytt funkar ju också...

 

Jobb idag och imorgon iaf, sen är det helg. Önskar jag kunde sova ut på lördag. Men jag ska gå på tur i bydalen med moffa. Så utvilandet får vänta tills på söndag. På söndag ska jag också tvätta. Jesus vad tråkigt det är att tvätta och städa. Men det måste göras.

 

 Men först av allt ska jag klara av fem timmars jobb.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: