Emelie

Love the life you live - live the life you love

Walk the line

Kategori:

Nu är helgen väldigt nära. Om åtta timmar är det helg, det ska bli skönt. Funderar på att spendera morgondagen med att baka bullar, det vill säga om tvättstugan inte är ledig. Dock så kan man baka bullar mellan tvättningarna ändå.

 

På söndag packar jag och moffa vårat pick och pack och åker till Bydalen för en fjälltur. Det kommer bli nice. Från början var tanken att vi skulle ta en tvådagars men jag kände att jag dels vill få ut lite sovmorgon av min helg eftersom det har blivit lite sånt på senaste, och dels att jag inte orkar sova i tält min första lediga helg på jättelänge. Tält betyder ju dålig sömn. Men det kommer bli kul. Väderprognosen säger bra väder på söndag också vilket är bra.

Hur som helst så ska min 55 liters ryggsäck packas full så jag får vänja mig vid ryggsäcken inför backpacking. Det kommer självklart bli mer träning med ryggsäcken framöver också.
 

Sen kanske det blir bilbingo på söndag också. Det här skulle bli bilbingo-sommaren men det blev inte så mycket av det. Jag som skulle bli rik och allt. Men jag håller tummarna för söndagen.

 

Just det, jag har slutat snusa, det går jättebra och ska man sluta ska man sluta med nikotinplåster, det är det enda rätta. Sen slipper man va så grinig också.

 

Åhh, köpte en ny jacka igår. En jacka som den har jag varit på jakt i sen 2006. Men nu hittade jag den, den perfekta jackan och jag älskar den så!

 

Over and out.



Kommentarer

  • Lotta säger:

    Åh, har du slutat snusa? Duktiga du!



    Jag vill också Bilbingo:a!

    2010-08-13 | 14:10:04

Kommentera inlägget här: