Emelie

Love the life you live - live the life you love

trötter

Kategori:

Igår var jag och moffa på fjälltur. 14 km blev det, sen lyckades vi komma hem med 6,5 kilo hjortron också. Hamnade på ett ställe där det var orange överallt och det kunde vi ju inte bara lämna, så vi plockade en timme. Sen blev det fika och sen gick vi tillbaka igen. Kan också tillägga att jag hade årtiondets värsta skavsår hela vägen. Klapp på ryggen för att jag klarade det.

 

Idag har jag världens värsta träningsvärk och ont i halsen. Axeln är inte heller på topp, så ont att jag inatt drömde att jag blev skjuten i axeln och armen flera gånger. Inte nice.

 

Som tur är har jag massage idag, sen sov jag nästan 12 timmar inatt. Trött tjej. Hade jag varit ledig hade jag nog sovit ännu mer.

 

Hoppas att jag inte blir sjuk igen nu bara, med tanke på att jag har ont i halsen och har ont i huvudet. Men det ska jag nog klara av. Längtar dock redan tills nästa helg när jag är ledig igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: