Emelie

Love the life you live - live the life you love

Transamerica

Kategori:

Kollade på Transamerica här om dagen. Det är en riktigt bra film det. Dock så må jag säga att jag tycker att Normal är bättre. Den jag såg med Emelie i tisdags. Värsta transa-veckan blev det med filmhyrningen eftersom två av filmerna vi hyrde var om transor. Men som sagt. Svinbra filmer båda två och Normal är helt sjukt sorgligt.


Apropå film så tycker min bror att jag tycker att för många filmer är svinbra eller liknande. Men vad kan jag säga, jag ser helt enkelt väldigt många bra filmer och det finns ju filmer jag tycker är hur dåliga som helst också. Men jag vet vilken typ av filmer jag tycker om och kollar på dessa filmer istället för filmer som jag förmodligen tycker är dåliga.


Inatt kommer ett nytt avsnitt av True Blood också. Awesome! Snart är tredje säsongen klar och då får man vänta jättesupermegalänge tills nästa avsnitt vilket suger. Men då får jag väl helt enkelt kolla sönder på tredje säsongen medans jag väntar. Sen är det ju mycket annat man kan se också. Men True Blood är bra. Riktigt bra, och det är synd att det snart kommer bli en massa väntan till nya avsnitt. Sen har jag ju iofs tre böcker kvar i serien att läsa så det kan jag ju göra.


Baah, nu kom en tjej som jag inte klarar av och satte sig bredvid mig på jobbet. Åh nej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: