Emelie

Love the life you live - live the life you love

Tradera

Kategori:

Tradera är typ min nya drog. Jag har länge velat sälja nåt där bara för att det är kul och sen slog det mig. Skivor! Jag har massvis med skivor jag vill bli av med så nu har jag lagt ut ett par stycken med utropspris 1 krona. Blir glad om jag blir av med dom och man vet ju aldrig, jag kanske tillochmed får lite pengar för det. Mer än en krona alltså. Så nu ligger typ 10 objekt ute. Ska lägga ut fler sen men det var dom jag kunde komma på som jag hade just nu.


Kommer säkert på flera sen. Har också lite dvder jag ska se om jag kan få sålt. Men vi börjar med skivorna. Fyfan vad kul det här är! Så himla spännande och se om någon kommer bjuda eller inte. Vad man kommer att få sålt saker för och om man får sålt öht. Så det är som sagt spännande. Hurra!


Fyfan vad jag är lillgammal. Emelie 20 år. Mental ålder: 85 år.


Jag har redan fått ett bud! Wihoooo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: