Emelie

Love the life you live - live the life you love

The hills

Kategori:

Alltså jag kan inte tänka på något annat just nu. Eller jo, True Blood, kommer nytt avsnitt idag, det hurrar vi för! Men åter till The hills. Jag har sett alla avsnitt utan kanske två. Missade några förra säsongen men det räknas inte för då var inte Lauren med längre så jag anser inte att det är riktigt samma sak längre, men det är ju bra ändå. Men säsongerna med Lauren. Det är riktigt bra. Annan sak jag gillar med tradera, man kan köpa saker man vill ha lite billigare. Done! The hills tre första säsongerna kommer på posten inom kort.


Nu är ledigheten bara en dag bort. Från 16:00 idag är jag en fri kvinna! Det ska bli så skönt och gjorde det mycket lättare att kliva upp imorse, jag ser liksom slutet nu.


Imorgon ska jag bara ta det lugnt och rå om mig själv. Fyfan va skönt. Som jag har längtat. Sen måste jag såklart göra en del saker som inte är att rå om mig själv om att tvätta och så, men huvudsaken är att jag kommer att ha tid för allt och jag kan göra precis vad jag vill. Skönt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: