Emelie

Love the life you live - live the life you love

Sleeping beauty

Kategori:

Försov mig imorse vilket knappast kom som någon överraskning då jag har sovit extremt lite den senaste veckan och dessutom jobbat världens längsta dag igår. Tycker nästan att det var bra att jag försov mig annars hade jag helt enkelt inte fungerat idag. Inte imorgon eller på måndag heller. Men både ikväll och imorgon blir det riktigt tidiga kvällar och en promenad känns också som att det skulle kunna vara på sin plats. Man kan ju som bli lite tröttare då.


Nog för att jag är trött, men jag somnar helt enkelt bara inte när jag vill, hur trött jag än är. Förut kunde jag somna klockan åtta på kvällen utan problem och sova till morgonen efter, men nu kan jag bara inte somna i tid och jag tror att det har att göra med att jag vet att jag borde göra en massa saker. Men jag ska göra undan allt på tisdag och onsdag när jag är ledig sen ska jag njuta hela eftermiddagen på onsdag och nästa helg ska jag verkligen ta hand om mig själv.


Ska iaf försöka ta det lugnt ikväll och bara äta popcorn framför tvn. Ska till mamma och käka direkt efter jobbet iaf.


Trött är jag iaf. Kan typ inte tänka på nåt annat än att sova och på tisdag när jag får sova ut. Fyfan vad skönt det kommer bli.  Toodles



France -07

Kommentarer


Kommentera inlägget här: