Emelie

Love the life you live - live the life you love

Romeo & Julia

Kategori:

I vinter är jag sugen på att åka på musikal med min ömma mor och underbara mormor. När jag var yngre, typ 13 år så fick jag en biljett till bounce och vi åkte alla tre ner till Stockholm för en helg och det var så himla mysigt. Så nu kände jag att det skulle vara kul att göra nåt liknande igen. Jag ville se Mamma mia men den har dom båda sett så det gick inte. Men sen såg jag idag att Romeo & Julia kommer att gå från januari och framåt så det passade ju perfekt. Lite vintermys helt enkelt.


Både mamma och momma är på så förmodligen styr vi kosan mot Stockholm för en riktig myshelg för bara tjejerna i kalla januari. Jag längtar som fan redan nu och tror att det kommer att bli jättemysigt och kul! Lite shopping, massor med god mat, underbart sällskap och en musikal som säkert är jättebra. Mycket bättre än så blir det sällan.




Är förövrigt arg på cdon.com. Dom suger verkligen nuförtiden. Beställde lite böcker därifrån, bland annat Egoboost onsdagen förra veckan och dom har fortfarande inte ens skickat varorna. Det är ju helt sjukt dåligt så jag mailade att dom skulle ta bort beställningen vilket dom också gjorde. Typ sista gången jag beställde därifrån känns det som. Så nu ska jag gå på akademibokhandeln och köpa den om en kvart istället.


En sak jag vet från boken redan är energitjuvar. Idag känns det som en sån dag. Människor som snor min energi istället för att ge mig energi. Tack tack, jag har slutat snusa så då kan man vara snäll med mig tycker jag. Jag är lättretlig och kan man inte hantera det och istället framkallar min retlighet börjar jag mer än gärna att snusa igen. Så det så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: