Emelie

Love the life you live - live the life you love

Relax

Kategori:

På tisdag kommer mina Hot Stones! Weeeeei. Det ska bli så himla kul att lära sig så jag kan knappt beskriva. Många i min närhet kommer att få agera så mycket provdocka så dom typ aldrig kommer att vilja ha nåt annat än hot stone massage igen.Sen kommer också en värmedyna som jag beställt till massagebänken. Allt för att förhöja upplevelsen! Har också fyra olika massageoljor att välja och vraka mellan, en skiva med ”avslappnade” musik, som förövrigt inte var så avslappnande jag hade hoppats på.

 

Så nu är det snart bara utbildningen som saknas sen är jag redo att påbörja mitt massageterapeut liv! Jag längtar så mycket. Att jobba med händerna, att göra nåt jag tycker är kul istället för att plågas med ett jobb jag hatar. Kan knappt tänka mig hur det kommer kännas att faktiskt se fram emot att gå på jobbet.

 

Att en vacker dag öppna en egen praktik, helst ett spa är den ultimata drömmen. Jag älskar ju allt som har med välbefinnande att göra och hemma-span är inte direkt ovanliga hemma hos mig. Ansiktsmasker och avslappnande bad hör vardagen till. Jag är helt enkelt bra på det här med avkoppling.


Så på tisdag kväll ska jag för första gången prova på att behandla med hot stones. På onsdag ska jag själv gå och få hot stone massage en timme. Det kommer alltså bli en bra vecka nästa vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: