Emelie

Love the life you live - live the life you love

M

Kategori:

Kan börja med att berätta att jag sov väldigt bra inatt och snart har jag tagit igen all förlorad sömn och är åter till mitt vanliga jag igen.

 

Klev upp första gången väckarklockan ringde imorse, det händer i princip aldrig. Detta betydde att jag hade en massa tid över så jag tänkte att jag lika gärna kunde börja med diskberget och jag blev i princip klar på typ 10 min. Jag var alltså extremt effektiv och jävligt nöjd över att jag inte behöver göra det ikväll då jag har tillräckligt att göra ikväll som det är.

 

Middag med X, sen måste jag städa, gå upp med grejer till förrådet, gå 100 mil för att slänga två ton med sopor, boka tvättstugan osv osv. Sen ska jag ge mig på att hitta till både tvättstuga och soprummet också för jag har ingen aning om vart det ligger, men jag har mina aningar.

 

Sen är jag förhoppningsvis redo för middagen jag ska ha för min kära mor, martin, och momma å moffa. Tror det kommer bli trevligt. Sen ska jag få hjälp av moffa att hänga upp allt på fredag. Som jag har längtat efter följande: duschdraperi och duschstång så jag slipper bada varje gång jag ska bli ren. Badrumsskåp, så jag slipper springa fram och tillbaka hela tiden och dessutom bli av med tornet av alla flaskor och annat som numera står på handfatet och golvet. Krokar i köket så jag kan hänga upp diverse saker. Och till slut ska jag också hitta en bra plats till spegeln. Sen måste jag också spraya hyllorna så dom kan komma på plats så jag slipper bergen med alla dvder som inte får plats i skåpet samt alla miljontals skivor och böcker. Sen. Är jag klar! Tror jag. Ja just det. Gardinerna också, det ska bli trevligt med gardiner.

 

Annars har jag fått tid hos sjukgymnasten för min onda axel på måndag. Visst det är inte ont varje dag. Men som igår, när det var en dålig dag, kunde jag knappt lyfta armen och rörde jag armen en mm ville jag bara skrika av smärta. Dagen avslutades dessutom med den värsta huvudvärken på länge. Hittade inte ipren men sen tillslut hittade jag dom och kunde genast gå och lägga mig.

 

Aja, det va väl allt. Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: