Emelie

Love the life you live - live the life you love

Love, love, love

Kategori:

Idag är det jobb på schemat, sen blir det att åka och storhandla med pappa och sen ska jag och Erica på bio. Men det var ju inga nyheter.

 

Var och grillade hos pappa igår. Supergott var det och det är väldigt behändigt att bo tre minuters gångavstånd från pappa. Dels kan jag gå dit och käka ibland, dels kan jag gå dit och hämta saker om jag har glömt nåt och så. Samma sak om jag känner mig ensam kan jag gå dit. Till mamma också såklart, men dit är det lite längre.

 

Kollade förövrigt precis på Daniels tal till Victoria. Jesus christ, det är svårt att hålla tårarna tillbaka. Och ja jag är rätt känslig. Har gråtit till bland annat Biggest Loser ett par gånger. Gråter inte så ofta när det är sorgligt, utan oftare när jag blir rörd. Iaf så hoppas jag att jag en vacker dag kommer att vara så lycklig som dom två. Så himla fint är det.

 

Imorgon blir det en lång och välförtjänad sovmorgon, sen ska jag tvätta, sen ska jag till sjukgymnasten, sen ska jag städa och sen kanske jag ska ta tag i det här med lampor. Har bara taklampor i badrummet och köket just nu och det börjar ju bli mörkt om kvällarna så jag känner att det börjar bli dags för taklampor i hallen, vardagsrummet och över matplatsen. Där det är mest akut är ändå i hallen. Där ser man inte ett skvatt på kvällen. Då måste jag gå mer ficklampan på mobilen om jag exempelvis ska hämta några kläder i garderoben.

 

Men först ska jag härda ut de sista fyra timmarna på jobbet.

 

 

Här kan man se Daniels tal till Victoria iaf.

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brollopet/article7342581.ab

Kommentarer


Kommentera inlägget här: