Emelie

Love the life you live - live the life you love

Ledigheten närmar sig

Kategori:

Nu är det inte alls långt borta, jobb idag till 16:20 och jobb imorgon. Sen är jag ledig två dagar! Ni kan inte förstå hur mycket jag behöver den ledigheten och hur skönt det kommer att bli efter sju dagars arbete. Känns som att jag kommer att bli mig själv igen efter det och inte vara så trött så jag kliver upp 10 min innan jag måste lämna lägenheten bara för att jag är så otroligt trött. Men som sagt så kommer veckan att bli bra. Och skön.


Igår var jag hos mamma och käkade, det var väldigt trevligt och jag åkte hem rätt tidigt. Det bjöds på löjromstoast, kyckling-enchiladas, och nån slags choklasmousse. Det var gott. Jag hade sedan tänkt att påbörja min muffins-period och baka muffins men eftersom den jävla nyckeln fastnade i bildörren och jag blev stående för att lirka i 45 minuter så skippade jag det. Jag kan ju berätta att jag aldrig har varit så arg i hela mitt liv.. Nästan. Att nåt sånt händer en person som precis slutat snusa är allt annat än bra. Kan erkänna att jag var tvungen att ta en cigg för att lugna ner mig och för att lirka det sista. Jobbigt var det iaf.


Jag är jättesugen på att träna. Men jag hinner typ inte just nu. Är för trött och för mycket att göra. Men snart kommer jag att köra igång igen tror jag. Känner bara att det kommer att bli en träningshöst. Vet inte om jag ska byta till ett billigare gym dock. Sen hade det varit nice om man hade nån att träna med så man kommer iväg lite lättare. Men vi får se. Jag gillar ju step-in, men jag ångrar att jag sa upp på badet. Dock så var dte väldigt onödigt att ha där när jag bodde på frösön, men då visste jag ju tyvärr inte att jag skulle flytta till odensala igen. Men jag kanske byter så jag har bara på badet sen. Får se. Sugen på träning är jag iaf och jag tror jag ska träna typ på tisdag om jag hinner.


Men först av allt ska jag jobba till 16:20 som sagt. En dag i taget..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: