Emelie

Love the life you live - live the life you love

Hachi

Kategori:

Jag har ont i halsen, men annars mår jag bra och det behövdes verkligen lite kurering igår. Men nu är jag på väg mot bättre tider. Igår kollade jag på film och bara tog det lugnt och koncentrerade mig på att bli bra, det funkar rätt bra på mig. Såg iaf Hachiko, Brothers och Valentine’s Day. Hachiko var jättebra, himla fin rulle. Brothers va också den bra, dock så hade jag nog för stora förväntningar. Valentine’s day var väl inget speciellt egentligen, dock så har jag aldrig sett så många kändisar i samma film. Varenda roll i filmen var typ nån stor skådis.

 

Men men, jobb tre dagar sen är det helg. På lördag blir det kräftskiva hos Anna, det ska bil väldigt trevligt, speciellt eftersom Sofia kommer med hennes nya man. Trist dock att det är sista gången på länge man ser Anna då hon flyttar på typ söndag.

 

Erica har redan flyttat, det känns trist, dock så ska jag hälsa på henne i september eller oktober så det är inte så himla länge tills man ser henne igen iaf.

 

Nu är sommaren snart över, men är det nåt jag älskar med hösten så är det tv-programmen, det är mystv under hösten och det gillar jag. Exempelvis bonde söker fru som är det bästa programmet som finns. Finns inget bättre än att kura ner sig i soffan med en filt och lite tända ljus och kolla på bonde. Så det ser jag fram emot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: