Emelie

Love the life you live - live the life you love

FREEE

Kategori:

Oj, oj oj som jag har väntat på den här dagen. Sju dagar har jag jobbat för den här dagen, och nu är den här. Ville sova ut men det gick inge bra. Vaknade halv åtta, men jag har ju morgondagen också, sen har jag sovmorgon på både torsdag, fredag sen ledig igen i helgen så jag ska nog få sova ut ändå :)


Nu ska jag nog gå ut på en promenad. Dock så är jag typ rädd för att lämna lägenheten. Tänk om budmannen kommer med mina hot stones. Men inte skulle han väl komma så här tidigt? Får typ skriva en lapp som jag sätter på dörren isf. Men en frisk morgonpromenad känns verkligen på sin plats. Sen är det Rachel Ray, det bästa med att vara ledig eller ha sovmorgon är att man får se henne. Hon inspirerar mig alltid till matlagning. Det är alltid nice. Det är många av hennes recept jag har i huvudet som jag en vacker dag ska prova på.


True Blood går förövrigt sjukt segt att ladda ner. Vet inte om internet är dåligt eller om det är filen som är kass men det här går ju inte. Men den som väntar på något gott. NU verkar det dock som att den kom igång igen. Så då har jag nåt att kolla på ikväll. Har svårt att se True Blood mitt på dagen om de är första gången jag ser avsnittet i fråga. Liksom ingen bra stämning då.

Men nu blir det en promenad! Toodles.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: