Emelie

Love the life you live - live the life you love

Fredag den 13e

Kategori:

Nu är helgen ännu närmare, en timme kvar. Inte alls så farligt men jag vill intyga att tiden går förbannat sakta idag.

 

Har bjudit in mig själv på middag hos morsan ikväll. Jag är sällskapssjuk och eftersom x drar till Sundsvall så gjorde jag det. Det kommer att bjudas på fondue, jag älskar fondue så jag är glad över mitt beslut att ringa morsan och kolla om jag kunde komma förbi. Det här med att bo själv har sina fördelar, men också sina nackdelar. Jag har nu märkt att människan är ett sällskapsdjur. Helt klart. Och förhoppningsvis behöver jag inte bo själv för alltid.

 

 Om inte annat kommer jag ju iaf att få dela hostel och andra upplevelser med Emelie i ett halvår. Då kommer man nog inte va så sällskapssjuk efter ett tag. Men det ska bli spännande att se hur vi kommer att klara det. Kommer förmodligen bara va jobbigt i början, sen lär man lära sig lite mer hur den andra funkar och lära sig att leva med det . Jag längtar som bara fan iaf. Sooooool.

 

Har förövrigt bokat in mig på julmarknaden nu. Känns bra. Kostade mindre än vad jag trodde för hyra av bordet också så jag är nöjd. Tror att det kan bli bra vinster den helgen. Annars hade jag såklart inte ställt in mig på det eftersom det är en hel del jobb bakom. Dessutom stå still tre dagar i isande kyla. Det hade jag inte direkt ställt upp på om jag inte trodde på mig själv och mina mössor!

 

Nej, nu ska jag härda ut den sista timmen sen ska jag äta mat och därefter ska jag ha en riktig myskväll med mig själv!

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Yey för mössor på julmarknad! Grattis och lycka till!

    2010-08-17 | 12:09:39

Kommentera inlägget här: