Emelie

Love the life you live - live the life you love

Fjärde gången för idag

Kategori:

Ja det var mycket bloggande idag men det behövs skrivas av sig lite när man jobbar 10 TIMMAR!!!!! Nu är det dock bara 15 minuter kvar, det känns bra att jag har klarat av den här dagen med mer eller mindre ett leende. Jag har inte klagat alls, så jag är riktigt stolt över mig själv. Endast en kopp kaffe har jag druckit också. Det är också imponerande. Men nu gäller det att andas ut och ta det lugnt ikväll och sedan ställa mig in på en ny dag imorgon. Dock bara en 8-timmars dag imorgon som tur är.

Men det är nice med övertid. När jag jobbade på Svenska Dagbladets kundtjänst jobbade jag 40 timmar i veckan under mitt sommarlov på 10 veckor och minst en gång i veckan jobbade jag över några timmar för att knipa dom där extra kronorna. Blir rätt mycket pengar med övertid och jag önskar att jag kunde jobba över när jag ville. Då skulle det bli minst en timme i veckan och det är som sagt bra pengar. Så det är lite synd att möjligheten inte finns för det hade minst sagt varit nice. Speciellt nu när det är Asien 2011 som pengarna ska gå till.

Nu är det till och med bara 8 minuter kvar. HURRA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: