Emelie

Love the life you live - live the life you love

Five hours.

Kategori:

Om fem timmar slutar jag. Tiden har faktiskt gått riktigt fort vilket är det absolut bästa med NU.

Sen efter jobbet ska jag försöka få i mig nån mat, göra lite ärenden och sen till Sofia.


Imorgon efter jobbet ska bror förmodligen hjälpa mig att installera internet i lägenheten. Som jag har längtat efter internet. Jag har inte haft internet sedan i början av juni innan jag flyttade hemifrån. Det är ett tag men det har gått bra. Det enda jag egentligen saknar är att kunna ladda hem exempelvis True Blood men det kan jag kolla på hemma hos X eller ladda hem hos pappa. Så det har ju gått. Men det skulle ju va lite skönare att kunna göra det själv.


Btw, köpte en massagebok igår. Det kan ha varit det bästa köp jag någonsin har gjort och då har jag inte läst den än, bara bläddrat igenom den. Fan killen som skrivit den verkar va ett massagegeni och han har masserat massvis med kändisar och är väldigt eftertraktad i USA. Så nu ska jag läsa och lära mig och bli en minst lika duktig massör som han.


Nu ska jag härda ut fem sista timmarna sen blir det häng en sväng och såklart sova i tid! Ciao


Kommentarer

  • Cicci säger:

    vilken fin bild

    2010-08-28 | 13:34:03
    Bloggadress: http://deckre.blogg.se/
  • Cicci säger:

    sv: det kan jag tänka mig att det var :D skulle vilja åka till grekland

    2010-08-28 | 15:43:12
    Bloggadress: http://deckre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: