Emelie

Love the life you live - live the life you love

Edith Piaf

Kategori:

Det är en riktigt mäktig kvinna som jag lyssnar på lite då och då. Hennes röst alltså. Det är bra städmusik, imorgon är en städdag så då blir det Edith.


Det är förövrigt så jevfla kallt i lägenheten på kvällarna. Kommer ofta på mig själv att jag sitter/ligger och huttrar. Men nu ska jag snart kura ner mig under täcket så det blir snart varmt igen.


Jag har bakat muffins. Banan och mango muffins som det imorgon ska smetas på chokladglasyr. Himla gott kommer det att bli tillslut. Hinner jag ska jag också baka pizzamuffins imorgon. Mums! Muffinsen är här för att stanna iaf.


Va på akademibokhandeln och köpte Blondinbellas bok idag. Finally. Har läst ett kapitel. Blir ett till innan jag ska sova kanske. Får se, men ögonlocken börjar bli tung så det kanske blir imorgon istället.


Blev ingen träning idag vilket sög lite. Men om jag åker hem är det kört. Skulle träna direkt efter jobbet men sen kom erbjudandet att åka med och handla, vilket jag som fattig lägenhetsägare måste nappa på. Tänkte ta en promenad när jag kom hem men då hade det gått för många timmar sedan den senaste måltiden och ja, det var helt enkelt kört. Man ser 1000 saker i lägenheten som man måste/vill göra så man börjar och håller på med det. Då är det svårt att komma iväg igen. Men imorgon kör vi!


Nu ska jag ta mig en underbar finnkrisp med messmör. Fyfan vad jag har längtat efter messmör. Mums!


France -07

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Vad roligt, tack för kommentaren, den värmde! Bara att fråga om du behöver tips & hjälp så kan jag försöka hjälpa med det lilla jag kan :)!

    2010-08-30 | 23:41:37
    Bloggadress: http://metrobloggen.se/hannasegfelt

Kommentera inlägget här: