Emelie

Love the life you live - live the life you love

Blåst med mening?

Kategori:

Fyfan. Det är som sagt en tjej jag inte klarar av som sitter vid mig på jobbet. Hon verkar helt blåst, nästan så att man tror att hon spelar på att vara blåst för att få uppmärksamhet för ingen kan väl ändå vara så dum i huvudet? Nyss frågade hon en annan kollega hur man rengör en ugn. HERREGUD!


Snart måste jag nog lyssna på musik för att slippa hennes iq-befriande snack. Man blir ju nästan dum i huvudet själv bara av att lyssna. Uscha!


Ikväll är det ju The Hills! Har fortfarande inte sett förra veckans men det kan jag se efter. Blir nog bra och det är ju en grym serie. The city har jag också börjat uppskatta igen efter att det var weekend på mtv förra veckan. Men jag tycker mest bara om första säsongen av city. Inte dom nya avsnitten vad jag vet. The hills va också bättre förut när Lauren va med men det är ju himla roligt ändå!

Vill förövrigt ha hennes hårfärg. Men jag jobbar på det med silvershampoo och kanske lite slingor snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: