Emelie

Love the life you live - live the life you love

Att fortsätta eller inte fortsätta det är frågan

Kategori:

När det gäller LCHF. Gick bra ett tag men sen försvann hela motivationen och det blev bara dåligt. Kanske ska komma igång med mitt liv igen och känna att jag har orken att laga mat varje dag innan jag ger mig in på det. Så jag funderar på att ta en liten paus. Dock inte bestämt mig hur det blir än. Men det lutar åt det. För det är inge bra att äta LCHF halvdant, då blir det motsatt effekt. Så det är helhjärtat eller inte alls.


Så jag kanske ska käka vanligt nu ett tag och ta igen mig lite och sen när jag känner att jag återfått orken för allt kan jag börja igen. För just nu, och senaste tiden så har jag ingen ork till någonting. Igår var den första dagen på länge som jag kände lite ork. Jag orkade gå på promenad. Allt annat känns bara så jävla jobbigt.


Två veckor på en strand är precis vad jag skulle behöva just nu. Men det lär knappast ske anytime soon. Typ november 2011. Yeey. nästa gång jag får vila ut mig.

Men men. Nu äre jobb en och en halv timme till. Sen ska jag hem till x och äta pasta! Första pastan på mer än en månad. Sen blire mys och en allmänt chill kväll. Hoppas jag. Ciao.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: