Emelie

Love the life you live - live the life you love

Allt för min syster

Kategori:

Idag är det jobb mellan 12,20-21 sen är det heeeeelg. Långhelg dessutom så det ska bli riktigt skönt och gör det lite lättare att jobba. Fredagar kan vara rätt bra på det viset, man ser som slutet och det går lite lättare att jobba eftersom man vet att om 8 timmar har jag tre dagars ledigt.

 

Nästa vecka blir värre dock. Jobb tis-sön sen är jag ledig måndag och onsdag veckan efter det. Då ska jag också gå på hot stone massage på onsdagen, en hel timme. Jag har bara varit på halvtimmes på jobbet när man inte kan njuta fullt ut eftersom man vet att man måste jobba direkt efter så man vill som hålla skärpan lite.

 

Igår såg jag allt för min syster, jag har varit skeptisk för den innan men jeesus vilken bra film. Sorglig var den, men jag gråter inte lätt av sorg på film, mer när jag är rörd. Men det var nära ett par gånger ändå. Riktigt fin och bra film iaf.

 

Min axel är förövrigt über mega ond idag, tur på ett sätt att jag inte ska på sjukgymnastiken idag för faan så ont det hade gjort. Men å andra sidan skulle sjukgymnasten lättare se problemet och förstå hur jevfla ont det gör och att det är fysiskt omöjligt att lyfta armen. Det värsta är dagar som jag har ont kan jag inte göra övningarna jag bör. Och ont har jag mer eller mindre varje dag. Så det ska bli intressant att se hur det kommer att gå det här.

 

Imorgon blir det kräftskiva, kommer bli jättekul!

 

Nej, nu blire jobb.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: