Emelie

Love the life you live - live the life you love

7 timmar NU

Kategori:

Ja, det är vad som vankas idag. Jobbat en timme på spa och nu återstår alltså resten av dagen på nummerupplysning. Kul! Nej jag tror inte det.


Men men, tiden går ju fort då iaf. Sen ska jag till Sofia för lite häng eftersom hon har kalas. Synd att jag ska jobba imorrn bara, annars hade jag gått all in. En annan sak med att jag ska jobba i helgen är att om jag inte hade haft det inbokat hade jag kunnat jobba ändå och fått övertid. Fatta va mycket pengar det är!


Ska förövrigt kanske söka ett gårdsjobb i Norge, tror dock inte det blir av eftersom jag har min lägenhet. Men ändå. Hade jag inte haft den hade jag inte tvekat. Sen är jag ju allergisk mot hästar också. Men men. Blir nog Norge till sommaren för att tjäna in dom sista resepengarna innan Asien.


http://reklammusik.se/?q=node/6885
kolla in den där reklamen btw. Det är utan tvekan den roligaste reklamen jag har sett under mina 20 år på denna jord.


Tänk den som ändå fick gå i skolan igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: